4 Şubat 2015 Çarşamba

HAYATA YENİ SEKME

Değişim kaçınılmaz bir sonmuş :)

Uzun süredir yazmadım ve yazmak da istemedim. Ben veda ettiğim şeye tekrar dönemem ve dönsem de ısınamam. Benim için blog yıllarımı verdiğim "Umumi Kalem"di ama bitti. Bu "Hususi Kalem" de oldu bitti. Hakkını yemeyeyim, çok yenilikçi bir site olmuştu ama yeniliğin kaynağı bendim. Ben değiştim! Şimdi ise kendimi video işlerine vereceğim. Elimde kamera, kolumun altında tripod, boş boş takılacağım. Kendi dünyamda özgürce yaşayacağım.

Beni https://www.youtube.com/channel/UC5WyWxmYskQzzrjfdOmsEIg şu linkte bulabilirsiniz, abonem olmadığı için alan adı alamıyorum. Ama bu linki ezberleyecek haliniz yok, youtube.com'da "Feylesof TeCe" diye aratırsanız bulursunuz. Hadi bana eyvallah...

Işıklarını gördüğümüz yıldızlar belki yıllar önce ölmüş ve sönmüşlerdir, bizse ışıklarını şimdi görüyoruz. Ben de yaşarken öldüm, hayat belirtilerini de şimdi mi veriyorum?

1 yorum:

  1. hello dear sir/madam
    I read your blog HAYATA YENİ SEKMEfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil